Ok, most akkor egy kis magyarázkodás következik, akit ez nem érdekel (azt megértem), az tekintse úgy hogy megint nincs post.

Szóval nem szeretném hogy bárki azt higgye meghaltam, a blog halt meg, esetleg Nietzsche (vagy Isten). Szóval az a helyzet hogy vizsgaidőszak megy ezerrel, ami még pont jó is lenne mert ilyenkor zsongó fejjel szoktam a legjobb postokat írni. :) Viszont most az a nagy helyzet hogy a zsibbadt agyamat inkább játékkal lazítom, emellett pedig nincs túl sok időm. Szóval I'm not dead yet! Tessék drukkolni hogy minél előbb végezhessek a sok értelmes kommunikációs vizsgámmal, és mihamarabb térhessek ide vissza. (Egyébként ez engem is irritál mert itt álnak a témák garmadában, de sosem jut idő arra hogy nekiüljek. Úgyhogy - ha visszajövök - egy jó darabig enyhén aktuálatlan postokat fogoktok olvasni. Már ha fogtok. :P) Továbbá ellenáltam a kísértésnek és nem csináltam "magyarázkodások" taget. Nem óhajtok ebből rendszert csinálni. :)

Június közepére tudok ígérni egy újranyitást, ha esetleg addig írnék valamit, azt tekintsétek isteni csodának. :) I'll be back. (Addig is egy aranyigazság.)

X

A bejegyzés trackback címe:

https://halozatkereso.blog.hu/api/trackback/id/tr1789497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

memory 2007.06.29. 09:54:58

ennek a kommentemnek semmi köze nem lesz a bejegyzésedhez, csak úgy el akartam mondani: ez a kedvenc blogom. legjobban a dizájnod teccik, szerintem hatalmas! meg nagyon megy a témához is, ami a másik kedvencem. amúgy (ha szabad ilyet kérdeznem) ilyen ágon tanulsz is (értsd: informatika), vagy ez csak úgy jön pl. a bölcsészkar mellett? (bár a lyullyuly alapján közöd sincs a bölcsészkarhoz...)
üdv. "egy leendő informatikus-hallgató"

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.06.29. 21:15:39

Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a minősítést. (még úgy is hogy tisztában vagyok vele: igencsak ideje lenne már frissítenem, amit max holnapután újra elkezdek.)

A dizájnal tényleg marha sokat tököltem, de nekem is tetszik :)- egyáltalán nem vagyok nagyra vele és tudom hogy nem vagyok webdesigner, de azért büszke vagyok rá.
Egyébként angol-kommunikáció szakos vagyok, az info szak még anno a matekjegyeimen bukott el. (Ami egyébként pont negyedik évvégére fejlődött fel ötösre. :))

Majd, ha olyanom lesz, lehet hogy összeütök egy aloldalt magamról, de eddig nem tartottam lényegesnek szerény személyemmel foglalkozni egy/a techblogon. Most a apró-cseprő dolgoknak csináltam egy kis dobozt, ahol általában panaszkodni fogok. Készüljetek fel rá. :D

És. A "lyullyuly" teljes mértékben szándékos használat, még egy 2000valamikori Gamestarban olvastam. Akkor használták, amikor valaki egy súlyosabb helyesírási hibát vétett. :) Hé, 91% lett a magyar érettségim, már nem azért. :D (Nem mintha bármit is számítana..)

üdv és sok sikert a továbbtanuláshoz.
"egy meglett bölcsész aki hobbiból számtech-hel foglalkozik, és ez sok-sok bosszúságot okoz neki :D"

2007.05.30. 18:58

Címkék: proxyságok


2008/01/06 - Nos, a Hálózat-kereső jelenleg hibernálódott, akut időhiányomból kifolyólag. Majd ha már úgy érzem hogy tudok rá elég figyelmet áldozni, kinyitok újra. - Proxy

Hálózati mag

Felhasználócentrikus internetblog és médiakritika - Proxy - vagyis én - újabb kísérlete arra hogy véleménye meghallgatásra kerüljön. Júzerbarát oldalak, gadgetek és szolgáltatások kritikája és ajánlója, internetelmélet és multiplayer játékok, social networking és web2.0; meg még ami éppen eszembe jut.

Utolsó kommentek

  • KANGYÍK: fizetős ezazoldal? (2008.11.30. 21:47) Összevont rendszerek
  • Kornel: Nem tudok a geprol zenet berakni a programba.Jo lenne ha segitenel. (2007.12.13. 00:22) Megvagy!
  • Norbi: Hello. Engem az érdekele,hogy ezek a progik automatán kiértékelik ki énekelt a legjobban,vagy azt... (2007.09.16. 12:09) Karaoke otthon
  • Zabkezelő: Ezen teljesen természetes, ők is pontosan tudják, hogy igénytelen a kinézete, sőt. Ezzel pont arr... (2007.07.24. 22:48) Dobozolás
  • Proxy: Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a m... (2007.06.29. 21:15) Filler
  • Utolsó 20

Get FireFox

Get FireFox
süti beállítások módosítása