Hálózat-kereső 2.0 - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/06/osszevont_rendszerek/full_commentlist/1#c4110409
Válasz erre: Összevont rendszerek
2008-11-30T21:47:46+01:00
2008-11-30T21:47:46+01:00
KANGYÍK
fizetős ezazoldal?
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/21/megvagy/full_commentlist/1#c1130090
Válasz erre: Megvagy!
2007-12-13T00:22:13+01:00
2007-12-13T00:22:13+01:00
Kornel
Nem tudok a geprol zenet berakni a programba.Jo lenne ha segitenel.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/01/14/karaoke_otthon/full_commentlist/1#c790236
Válasz erre: Karaoke otthon
2007-09-16T12:09:40+02:00
2007-09-16T12:09:40+02:00
Norbi
Hello.<br />
<br />
Engem az érdekele,hogy ezek a progik automatán kiértékelik ki énekelt a legjobban,vagy azt mi döntsük el?<br />
Előre is köszi!!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/07/03/dobozolas_1/full_commentlist/1#c644677
Válasz erre: Dobozolás
2007-07-24T22:48:50+02:00
2007-07-24T22:48:50+02:00
Zabkezelő
Ezen teljesen természetes, ők is pontosan tudják, hogy igénytelen a kinézete, sőt. <br />
Ezzel pont arra sarkallnak, hogy vegyed meg azt a kedvenc játékodat még drágán, mert tudod, hogyha vársz vele, akkor már csak a gagyi diszkont csomagolásban kapod meg.<br />
Biznisz, biznisz...
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/30/filler/full_commentlist/1#c575960
Válasz erre: Filler
2007-06-29T21:15:39+02:00
2007-06-29T21:15:39+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a minősítést. (még úgy is hogy tisztában vagyok vele: igencsak ideje lenne már frissítenem, amit max holnapután újra elkezdek.) <br />
<br />
A dizájnal tényleg marha sokat tököltem, de nekem is tetszik :)- egyáltalán nem vagyok nagyra vele és tudom hogy nem vagyok webdesigner, de azért büszke vagyok rá.<br />
Egyébként angol-kommunikáció szakos vagyok, az info szak még anno a matekjegyeimen bukott el. (Ami egyébként pont negyedik évvégére fejlődött fel ötösre. :)) <br />
<br />
Majd, ha olyanom lesz, lehet hogy összeütök egy aloldalt magamról, de eddig nem tartottam lényegesnek szerény személyemmel foglalkozni egy/a techblogon. Most a apró-cseprő dolgoknak csináltam egy kis dobozt, ahol általában panaszkodni fogok. Készüljetek fel rá. :D<br />
<br />
És. A "lyullyuly" teljes mértékben szándékos használat, még egy 2000valamikori Gamestarban olvastam. Akkor használták, amikor valaki egy súlyosabb helyesírási hibát vétett. :) Hé, 91% lett a magyar érettségim, már nem azért. :D (Nem mintha bármit is számítana..)<br />
<br />
üdv és sok sikert a továbbtanuláshoz. <br />
"egy meglett bölcsész aki hobbiból számtech-hel foglalkozik, és ez sok-sok bosszúságot okoz neki :D"
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/30/filler/full_commentlist/1#c573751
Válasz erre: Filler
2007-06-29T09:54:58+02:00
2007-06-29T09:54:58+02:00
memory
http://blog.hu/user/29594
ennek a kommentemnek semmi köze nem lesz a bejegyzésedhez, csak úgy el akartam mondani: ez a kedvenc blogom. legjobban a dizájnod teccik, szerintem hatalmas! meg nagyon megy a témához is, ami a másik kedvencem. amúgy (ha szabad ilyet kérdeznem) ilyen ágon tanulsz is (értsd: informatika), vagy ez csak úgy jön pl. a bölcsészkar mellett? (bár a lyullyuly alapján közöd sincs a bölcsészkarhoz...)<br />
üdv. "egy leendő informatikus-hallgató"
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/30/filler/full_commentlist/1#c485051
Válasz erre: Filler
2007-05-31T08:53:39+02:00
2007-05-31T08:53:39+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Jogos, lyullyuly. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/30/filler/full_commentlist/1#c484495
Válasz erre: Filler
2007-05-30T22:36:44+02:00
2007-05-30T22:36:44+02:00
medb
Nietzsche
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c483816
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-05-30T19:12:28+02:00
2007-05-30T19:12:28+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Semmi probléma, engem már többször néztek mindenféle idősebb nénikék nőnek - igazából fogalmam sincs miért, mert nem vagyok az az androgyn típus. :) Valami lehet a levegőben... <br />
(Egyébként nem mintha megsértődtem volna rajta vagy ilyesmi, egyszerűen én is furcsának találtam.)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c455288
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-05-20T18:17:54+02:00
2007-05-20T18:17:54+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Hölgyem, lol :D<br />
Egyébként ez érdekes dolog. Amikor olvastam a kommentet, akkor is vigyorogtam egyet ezen a hölgyön, majd elgondolkoztam, hogy "tényleg, és ha tényleg az vagy?". Mert eddig vhogy "természetes" volt, hogy nem, bár "konkrét bizonyítékot" nem tudom, hogy olvastam-e. Csak vhogy feltételeztem, de szerencsére helyes volt :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/12/jatek_a_reklamokkal/full_commentlist/1#c423920
Válasz erre: Játék a reklámokkal
2007-05-17T14:32:45+02:00
2007-05-17T14:32:45+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c423916
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-05-17T14:32:09+02:00
2007-05-17T14:32:09+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Úr. :)<br />
<br />
Az apró tévedéseket nyugodtan kiigazíthatja, igazán örülnék neki. Szeretek ugyanis pontosan tájékoztatni. Meg tájékozott lenni.<br />
A Jazzyt továbbra is hallgatni fogom, úgyhogy a véleményemet továbbra sem hallgatom el.<br />
<br />
Köszönöm a elismerést, igyekszem. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c422567
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-05-17T09:27:09+02:00
2007-05-17T09:27:09+02:00
suri imre
Kedves Hölgyem (?)<br />
<br />
keresővel jutottam el ehhez cikkhez. Megfogott. Bár van benne néhány apró tévedés, de többségében jól látja a Jazzyt, és írása értékadó. Örülnék, ha a továbbiakban is megtisztelne véleményével.<br />
<br />
Tisztelettel<br />
<br />
Suri Imre<br />
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/12/jatek_a_reklamokkal/full_commentlist/1#c413839
Válasz erre: Játék a reklámokkal
2007-05-13T20:59:25+02:00
2007-05-13T20:59:25+02:00
user
http://blog.hu/user/11683
Grat, jó poszt. Főleg az utolsó gondolat!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/12/jatek_a_reklamokkal/full_commentlist/1#c413613
Válasz erre: Játék a reklámokkal
2007-05-13T18:32:26+02:00
2007-05-13T18:32:26+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
A gif még tényleg nem váltódott le, igazából nem is tudom miért (sok a maradi hirdető :)), viszont az animációk már inkább a flash felé tendálnak. A gif bannerek általában olyan "régiek", ez csak nekem tűnt fel? :)<br />
<br />
A szájról-szájra alatt a vírusmarketinget gondolod, vagy a valódi közönségdíjasokat? Az "Apakezdődik" melyik típus? :D
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/12/jatek_a_reklamokkal/full_commentlist/1#c412881
Válasz erre: Játék a reklámokkal
2007-05-12T22:34:23+02:00
2007-05-12T22:34:23+02:00
MiszterX
Elgondolkoztato az iras. Minden esetre, nallam Safariba (Mac) alapbol be van kapcsolva, hogy plugint igenylo webes tartalmak ne toltodjenek be automatikusan csak ha rakattintok. Ettol fuggetlenul sok animalt gif is van meg az oldalakon, hiaba temettek a flash elterjedesekent. Azzal semmit nem tudok, es igazabol nem is akarok csinalni. Vannak jo reklamok vannak szar reklamok, es vannak olyan jo vagy szar reklamok amik nemtudom hogy osztonoznek 1 termek megismeresere vagy epp kattintasra, amikor ki se derul rola hogy: "Na mi van?" :)<br />
<br />
Legjobb reklamnak tartom meg mindig a minoseget! Hisz szajrol szajra, barattol baratra adodo informaciok az elsok amit az ember megragad...
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c412686
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-05-12T20:31:10+02:00
2007-05-12T20:31:10+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Nem kizárt. :) Bár abból tényleg több van, de ha szerencséd van, el tudsz csípni iszonyat szuper számokat is. (Phil Collins Big Band példul) Nekem már több új kedvencem lett innen, pedig annyira én sem csípem a lounget. ;)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/01/14/karaoke_otthon/full_commentlist/1#c412681
Válasz erre: Karaoke otthon
2007-05-12T20:29:02+02:00
2007-05-12T20:29:02+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Ööö, érdekes kérdés. Bocs, de én biza még életemben nem karaoke-ztem, következésképpen egy gramm ilyen számom nincs. Javaslom a Google-t, meg a karaoke.lap.hu-t.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/02/ket_szo/full_commentlist/1#c412674
Válasz erre: Két szó
2007-05-12T20:25:49+02:00
2007-05-12T20:25:49+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi, bár nem dicsekvésképpen írtam, csupán azt szerettem volna jelezni vele hogy el leszek havazva. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/01/14/karaoke_otthon/full_commentlist/1#c402048
Válasz erre: Karaoke otthon
2007-05-08T14:18:45+02:00
2007-05-08T14:18:45+02:00
Forever TS
http://blog.hu/user/17487
sziasztok bocsi hogy itt én az Op. fantomjának egyik dalát keresem karaoke verzióban és normálban tudna ebben nekem valaki segiteni ajándékba szeretném férjemnek<br />
help!!!!!!!!!!!!!!<br />
Válassz társadnak asszem a címe...<br />
<a href="mailto:monika_horvath@axelero.hu">monika_horvath@axelero.hu</a><br />
előre is köszi
https://halozatkereso.blog.hu/2007/05/02/ket_szo/full_commentlist/1#c377729
Válasz erre: Két szó
2007-05-03T18:35:14+02:00
2007-05-03T18:35:14+02:00
Flash Memory
Egy szó: Gratulálok!!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/az_erzekek_csatornaja/full_commentlist/1#c371102
Válasz erre: Az érzékek csatornája :)
2007-04-28T20:18:41+02:00
2007-04-28T20:18:41+02:00
MoT
lehet en vagyok a szerencsetlen, de csak jazznek csufolt gagyi lounge-ot hallottam meg a jazzyn... lasssan ott tartok hogy kitorlom a memoriabol a kocsiban... de meg kap egy eselyt.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/25/napi_csoda_a_bkv_es_a_google_maps/full_commentlist/1#c365266
Válasz erre: Napi csoda - a BKV esete a Google Maps-szel
2007-04-25T21:33:33+02:00
2007-04-25T21:33:33+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Igen, leesett. Tudom, sokáig tartott! :D A credit mindenesetre a tied. ;)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/24/a_feed_megoli_a_reklamot/full_commentlist/1#c362928
Válasz erre: A feed megöli a reklámot?
2007-04-24T23:02:31+02:00
2007-04-24T23:02:31+02:00
MiszterX
Na igen, egyre terjedoben a feed olvaso szemlelet. En 2 eve letiltok minden flash es mas plugin betoltodeses dolgot az ablakon automatikusan. Egyszeruen undorito amikor minden ugral, szinekben pompazik stb. Kozbe baromira nem is erdekel.<br />
<br />
Amit irtal hogy a reklamok foleg keret oldalon talalhatoak ez igaz. Hamarosan a reklamozok is be fogjak latni, es a hirek kozotti reklamot fogjak eroltetni, amit persze rss-en is le fogsz szedni.<br />
<br />
De persze mivel igeny szuli a programokat meg fognak jelenni a hirdetest eltavolito feed olvasok is... Ordogi kor ez... :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/20/the_global_gaming_project/full_commentlist/1#c360143
Válasz erre: The Global-gaming project
2007-04-23T18:03:22+02:00
2007-04-23T18:03:22+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
A Google tényleg mindent megvesz amiben fantáziát lát, de ő sem aranybánya. Lásd: <a href="http://href.hu/x/2l28">href.hu/x/2l28</a>
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/21/mint_egen_a_villam/full_commentlist/1#c358600
Válasz erre: Mint égen a villám
2007-04-22T20:33:29+02:00
2007-04-22T20:33:29+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Nekem a FireFox-é jobban tetszik, de igen, tényleg szép. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/21/mint_egen_a_villam/full_commentlist/1#c358581
Válasz erre: Mint égen a villám
2007-04-22T19:58:05+02:00
2007-04-22T19:58:05+02:00
penkaur
szép ez a thunderbird logója
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/20/the_global_gaming_project/full_commentlist/1#c358516
Válasz erre: The Global-gaming project
2007-04-22T18:35:51+02:00
2007-04-22T18:35:51+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Most úgy néz ki, hogy a Google mindent megvesz, amiben egy kis fantázia is van :). Vagy csak nekem tűnik így?<br />
Persze, ez nekem is egyértelmű volt, hogy globális legyen. Tényleg csak úgy van (igazán) értelme.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/20/the_global_gaming_project/full_commentlist/1#c358434
Válasz erre: The Global-gaming project
2007-04-22T16:34:22+02:00
2007-04-22T16:34:22+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi, bár nem hinném hogy a Google ilyen típusú mashupokban gondolkozna. Egyenlőre ugyanis a játékbiznisz-labda inkább a Microsoft térfelén pattog. Amit még - szándékoltam hagytam ki, de szerintem egyértelmű - hogy ezt tényleg globális szinten kéne működtetni, nem csak Magyarországon; az viszont már nagyobb macera. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/20/the_global_gaming_project/full_commentlist/1#c357231
Válasz erre: The Global-gaming project
2007-04-21T10:27:25+02:00
2007-04-21T10:27:25+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Egész jó ötlet. El is kezdhetnénk megvalósítani, aztán a Google majd egy rakat pénzért megveszi :)<br />
Csak ezt is elkezdeni nehéz, a kiadók először sztem se fogadnák kitörő örömmel a tervet :(. Elején esetleg egy-két kisebbet lehetne beszervezni, és reménykedni, hogy jönnek majd a nagyok is.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/17/a_flash_gyilkos/full_commentlist/1#c352138
Válasz erre: A flash-gyilkos
2007-04-18T17:41:24+02:00
2007-04-18T17:41:24+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Meggyőztél, köszönöm. :)<br />
<br />
(Europe includes UK, Germany, France. Lol! :P)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/17/a_flash_gyilkos/full_commentlist/1#c352036
Válasz erre: A flash-gyilkos
2007-04-18T17:10:53+02:00
2007-04-18T17:10:53+02:00
A Hannibal Lektűr-attitűd
http://blog.hu/user/11688
hmm?<br />
<br />
<a href="http://www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/version_penetration.html">www.adobe.com/products/player_census/flashplayer/version_penetration.html</a>
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/17/a_flash_gyilkos/full_commentlist/1#c351897
Válasz erre: A flash-gyilkos
2007-04-18T16:31:13+02:00
2007-04-18T16:31:13+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
khm <br />
<br />
kellene hogy legyen :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/25/eszkozhiany/full_commentlist/1#c351893
Válasz erre: Eszközhiány
2007-04-18T16:30:28+02:00
2007-04-18T16:30:28+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Ennek csak örülni tudok :) A postot eredetileg személyes élményeim alapján írtam. (5-ből 5 átlagfelhazsnálói gépen nem volt)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/17/a_flash_gyilkos/full_commentlist/1#c351452
Válasz erre: A flash-gyilkos
2007-04-18T14:09:14+02:00
2007-04-18T14:09:14+02:00
A Hannibal Lektűr-attitűd
http://blog.hu/user/11688
khm<br />
<br />
a flash alapfelszerelés
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/25/eszkozhiany/full_commentlist/1#c351424
Válasz erre: Eszközhiány
2007-04-18T14:02:23+02:00
2007-04-18T14:02:23+02:00
A Hannibal Lektűr-attitűd
http://blog.hu/user/11688
flash plugin (v6) elterjedtsége 9x %<br />
<br />
(a v8 is 70 körül)<br />
<br />
csak úgy mondom:)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/15/egy_uj_kor_hajnala/full_commentlist/1#c348495
Válasz erre: Egy új kor hajnala
2007-04-17T10:06:35+02:00
2007-04-17T10:06:35+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszönöm. <br />
Muszáj volt azoban visszaállítanom a kommentmezőt sajnos az eredeti állpotába - ami nem megy, nem megy. Még így sem tökéletes, de majd még dolgozok rajta. A lényeg hogy Ti tudjátok használni.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/15/egy_uj_kor_hajnala/full_commentlist/1#c348412
Válasz erre: Egy új kor hajnala
2007-04-17T09:16:29+02:00
2007-04-17T09:16:29+02:00
user
Grat a design-hoz. Szerintem jól sikerült. A kommenteléssel sincs semmi gondom így gépelés közben.<br />
grat!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/15/egy_uj_kor_hajnala/full_commentlist/1#c347745
Válasz erre: Egy új kor hajnala
2007-04-16T19:56:56+02:00
2007-04-16T19:56:56+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Jézusszentistenuramatyámsegíts! Szóval.. igen. :P Majd... valami. Addig is lehetőség szerint kommenteljetek bejelentkezve, ha egy mód van rá!!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/15/egy_uj_kor_hajnala/full_commentlist/1#c347740
Válasz erre: Egy új kor hajnala
2007-04-16T19:54:23+02:00
2007-04-16T19:54:23+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Hümm-hümm. Mármint hogy az a rész, ahol a kommentszövegek vannak? (Vagy a kommentmezőíróeszköz körül van a bibi?) Utánanézek.<br />
<br />
Köszi. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/15/egy_uj_kor_hajnala/full_commentlist/1#c347730
Válasz erre: Egy új kor hajnala
2007-04-16T19:49:36+02:00
2007-04-16T19:49:36+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Hiba 1.0: kommenteknél a szövegdobozok vhogy nagyon össze vannak csúszva (pedig esküszöm nem ie :) ), bár most, hogy bejelentkeztem, elmúlt.<br />
<br />
Egyébként egészen tetszik :).
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c338477
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-11T17:01:23+02:00
2007-04-11T17:01:23+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
mavo: az ilyen trendeket hol merik? ez is olyan, mint a multkori webisztanos posztban a windows halalanal emlitett (mindenutt mac-et latok, ez a windows halala, juhuhuuu) jelenseg? komolyan kivancsi vagyok ra.<br />
<br />
Proxy: ok.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c338463
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-11T16:53:15+02:00
2007-04-11T16:53:15+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Hogy szétesik? Azt hittem ez alapból ilyen! :D
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c337670
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-11T12:01:51+02:00
2007-04-11T12:01:51+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
És az nem gáz egy kicsit, ha az origo esik szét firefox alatt?<br />
<a href="http://www.origo.hu/noilapozo/5perc/20070411anap.html">www.origo.hu/noilapozo/5perc/20070411anap.html</a>
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c337254
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-11T07:48:54+02:00
2007-04-11T07:48:54+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
SkyCaptain: én nem is mondtam hogy fikázod, csupán körülhatároltam hogy _én_ miről írtam. :D Ezen felül mindenki azt mond amit szeretne - az érveidet pedig természetesen megértem. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c337091
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-11T00:40:25+02:00
2007-04-11T00:40:25+02:00
mavo
http://blog.hu/user/372
SkyCaptain,<br />
<br />
biztos furcsa de mára trend, hogy FireFox az alap teszter, plusz az egyetlen igazi korlát néhány ActiveX.<br />
<br />
Jelenleg kábé 3 oldal van, ami számomra gondterhelt, ha FireFoxszal nézem, a tipikus MyCompany oldalak példul simán mennek vele, miközben a FireFoxra optimalizált oldalak (nagyon sok ilyen van) magas százaléka élvezhetetlen IE-vel.<br />
<br />
Maradjunk az amennyire te tudod kifejezésnél.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336924
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T22:54:21+02:00
2007-04-10T22:54:21+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
Proxy: nem a FF fikazasa volt a celom, csak azt probaltam kiemelni, hogy amennyire en tudom, nemely fogyatekossaga miatt ceges kornyezetben nincs sajnos alternativa => ezeket a latogatokat biztos elveszti egy nagyobb honlap, amennyiben igaz az allitas, hogy cegen belul IE-t hasznalnak az emberek.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336687
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T21:00:16+02:00
2007-04-10T21:00:16+02:00
piszkafa
A magam részéről a jobbik rosszat a Tűzrókát használók körét erősítem. Az IE már többször okozott problémát, így hanyagoltam.<br />
Az alapvető problémám a nehézkes windows-zal van, de sajna a Linux-hoz kevesebb cuccot tudok használni.<br />
A design-nal meg az a gond, hogy sokan azt hiszik, ha teleb*sszák grafikával az oldalt, akkor az jó. Ja, a tizenéveseknek, akik nem tudnak olvasni.<br />
A flash jó dolog, ha kicsi és ötletes. Amúgy rengeteg hibát is okozhat.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336670
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T20:53:51+02:00
2007-04-10T20:53:51+02:00
mavo
http://blog.hu/user/372
Skycaptain,<br />
<br />
nos, beleolvastam a 4sysopsos „szakértői” cikkbe, teljesen konkrétan bullshit. Ami a kommentekből is kiderül. Microsoft Server környezetben amúgy az érvek harmada nagyjából jogos, de azok is csak nagyvállalati környezetben.<br />
<br />
Kedvencem a FireFox telepítésébe feccölt zséről szóló pont.<br />
<br />
De legalább megvan a következő post témám.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336606
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T20:30:11+02:00
2007-04-10T20:30:11+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Nos, azt én is elismerem hogy a FF nem hibátlan, ennek a postnak nem is az volt a célja hogy agitáljak, csupán azt írtam le hogy a különbség ég és föld. Viszont amíg legalább egy IE-s látogatóm is van, addig IE-n is működnie kell, és ez meglehetsősen nehéz probléma. De a problémák azért vannak hogy megoldjuk őket. :)<br />
Az IE rendbeszedésének kifejezetten örülnék, addig is szenvedek a többi böngészővel. :)<br />
<br />
A flash-t most kicsit félretettem, úgyhogy van még időtök.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336519
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T19:57:19+02:00
2007-04-10T19:57:19+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
hogy segitseg egy kicsit ime par link:<br />
<a href="http://www.networkworld.com/news/2006/102506-firefox.html?fsrc=netflash-rss">www.networkworld.com/news/2006/102506-firefox.html?fsrc=netflash-rss</a><br />
<a href="http://4sysops.com/archives/firefox-20-vs-internet-explorer-70-in-a-corporate-network/">4sysops.com/archives/firefox-20-vs-internet-explorer-70-in-a-corporate-network/</a><br />
<br />
remelem igy mar erthetobb, mire gondoltam.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336508
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T19:54:21+02:00
2007-04-10T19:54:21+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
Haematemesis: azert megprobalhattad volna. kulcsszo: central policy management
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336490
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T19:47:25+02:00
2007-04-10T19:47:25+02:00
mavo
http://blog.hu/user/372
A Firefox sem csodaszer, tele van az is CSS bugokkal rendesen, tény, az IE-hez képest a szabványosodás csúcsa.<br />
<br />
Érdemes ezt megnézni, persze szigorúan Explorerrel, a legédibb a legalsó játékszer:<br />
<br />
<a href="http://www.positioniseverything.net/explorer/percentages.html#link">www.positioniseverything.net/explorer/percentages.html#link</a>
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336447
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T19:21:47+02:00
2007-04-10T19:21:47+02:00
Haematemesis
lehet utalni az IE-t, de azert sokaig ceges reszrol nem volt jobb, rendszergazda szempontjabol (karbantartas)<br />
<br />
ezt hogyan kell értelmezni? Feltételezem sehogy.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336286
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T17:48:08+02:00
2007-04-10T17:48:08+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
Surfin: lehet utalni az IE-t, de azert sokaig ceges reszrol nem volt jobb, rendszergazda szempontjabol (karbantartas). nem tudom, hogy a dolog most mennyire mas, de egy ilyen kampannyal max az otthoni juzerekre hathatnal, a tobbieket elvesztik az oldalak (ergo komoly nagy oldal nem lesz, aki ilyen huzasra vetemedne)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336271
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T17:38:23+02:00
2007-04-10T17:38:23+02:00
kitsilatzi
http://blog.hu/user/8198
Én is szívtam az ie miatt, mondjuk engem a külalak nem nagyon érdekel :) csak azt szerettem volna , ha a 3 nagy böngésző ugyanazt mutatja, aztán rájöttem, hogy egy ottfelejtett idézőjel miatt csúszott szét ie alatt az egész.<br />
<br />
Amúgy a statgépen most is nyitott a regisztráció, és az rendesen megmutatja a böngésző verziószámait.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336189
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T16:59:34+02:00
2007-04-10T16:59:34+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Már elgondolkodtam rajta, ha mi lenne, ha mindenki (de legalábbis elég sokan) direkt olyan oldalakat csinálnának, amik ie alatt szétesnek, de firefoxszal működnek. Egy két elvetemült blogger esetén tuti semmi nem történne, max az ő látottságuk esne, de ha "nagyobb" oldalak is csatlakoznának, akkor már elgondolkodtató lenne. Először tuti nagy hőzöngés, tiltakozás, (zászlólengetés :) ), Billy is kiakadna, de aztán...<br />
a, az előbbi "történések" végül meghátrálásra késztetnék a gonosz webdesignereket, aztán maradna mionden a régi<br />
b, kettészakadna az internetes tábor, az egyik fele a szétesés miatt szabotálná ezeket az oldalakat<br />
c, microsoftnál összeszednék magukat, és kicsit rendbeszednék az ie-t<br />
d, több nem jut ezsembe :)<br />
Szerintetek?
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/10/a_szegeny_kis_firefoxista_webmester_nyoszorgesei/full_commentlist/1#c336115
Válasz erre: A szegény kis firefoxista webmester nyöszörgései
2007-04-10T16:18:47+02:00
2007-04-10T16:18:47+02:00
SkyCaptain
http://blog.hu/user/18628
ne, mert <br />
a) lassu lehet a betoltodes,<br />
b) az en gepemet is lassitja,<br />
c) nincs minden gepen, es az esetlegesen felugralo telepitoablakok idegesitenek, az ures resz plane,<br />
d) mozgas elvonja a figyelmem, idegesit
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/04/lelencblogok/full_commentlist/1#c336006
Válasz erre: Lelencblogok
2007-04-10T15:19:34+02:00
2007-04-10T15:19:34+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Csak látod tényleg az a baj, hogy itt lényegében mindenkinek adott a lehetőség hogy "híres" legyen, és így tán még nagyobb a csalódás, ha egy két hét után "érdekes" módon még nem tolonganak az olvasók. :) Bár mondjuk a blogok elhagyásának mértéke a z adott blog típusától is függ: egy énblogot könyebb abbahagyni mint egy techblogot példul. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/04/lelencblogok/full_commentlist/1#c332266
Válasz erre: Lelencblogok
2007-04-07T06:33:05+02:00
2007-04-07T06:33:05+02:00
Dr. Stein (törölt)
http://blog.hu/user/8679
Igazán kedves, hogy hivatkoztál. A blogolás olyan, mint egy hirtrelen feltámadt hobby, vagy karácsonyi játék. Sok, túl sok idő és energia kell, hogy folyamtosan vezesd, illetve valamihez érteni is kell, amiről írva hosszú távon is fenntarthatod az érdeklődést.<br />
"Számomra a nézettség a siker zsinórmértéke" Tóta W. Ennek hiányában csak kudarc a jutalmunk.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/01/es_mi_megis_feedet_toltunk/full_commentlist/1#c321925
Válasz erre: És mi mégis feedet töltünk
2007-04-02T11:02:01+02:00
2007-04-02T11:02:01+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
No látod, máris egy élő ellenpélda; ebből az a tanulság hogy nem kell mindent készpénznek venni amit írok. :) Lehet hogy lassanként majd én is rákényszerítem magam a dologra, de egyenlőre még próbálok meglenni anélkül. :P
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/01/es_mi_megis_feedet_toltunk/full_commentlist/1#c321896
Válasz erre: És mi mégis feedet töltünk
2007-04-02T10:45:23+02:00
2007-04-02T10:45:23+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Én is lassan szoktam rá (vagyis a rászokás már gyorsan ment, csak elkezdeni volt nehéz). Néha megnéztem, amiket szoktam, kisebb-nagyobb időközökkel. Aztán nagy nehezen rávettem magam, hogy elkezdjem használni a Netvibes-t, és rájöttem, hogy tényleg sokkal jobb. Ha pedig túl sok olvasatlan van, akkor csak 1 gomnyomás, és már el is tűnt. De sztem egyszerűbb, hogy egy helyen, csoportosítva ott van minden. Ettől függetlenül olvasni azért még "eljárok" az oldalra, csak jobb úgy :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/04/01/vicces_1/full_commentlist/1#c321887
Válasz erre: Vicces...
2007-04-02T10:40:32+02:00
2007-04-02T10:40:32+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Akkor gondolom ezt is láttad, ez is SG-s: <a href="http://www.sg.hu/cikkek/51422.">www.sg.hu/cikkek/51422.</a> Nekem is lassan esett le, de jobb későn mint soha ;). De tényleg lehet, hogy azért, mert akár még igaz is lehetne. Remélem nem adtak ezzel ötletet.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/09/de_akkoris_meghallgatod/full_commentlist/1#c321811
Válasz erre: De! Akkoris! Meghallgatod!
2007-04-02T09:42:27+02:00
2007-04-02T09:42:27+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Elvileg az Adblock megoldja: <a href="http://virtuelvis.com/archives/2005/04/disable-sound-firefox">virtuelvis.com/archives/2005/04/disable-sound-firefox</a><br />
csak nem biztos hogy működik a flashekkel. Ja, de csak, ha FF-ot használsz. :) Ha a valahol igazán zavar a flash-zene, akkor szimplán tiltsd le az egész file-t.<br />
Tippek még itt: <a href="http://href.hu/x/2iat">href.hu/x/2iat</a><br />
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/09/de_akkoris_meghallgatod/full_commentlist/1#c321482
Válasz erre: De! Akkoris! Meghallgatod!
2007-04-01T23:24:24+02:00
2007-04-01T23:24:24+02:00
Till Zoltán
Jó lenne egy némító plugin a böngészőhöz.<br />
Tud vki ilyet???<br />
<br />
Így zenehallgatás is zavartalan maradhatna...
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/29/visszafeedback/full_commentlist/1#c321292
Válasz erre: Visszafeedback
2007-04-01T21:03:16+02:00
2007-04-01T21:03:16+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi, örülök hogy nem csak én vagyok ezzel így. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/29/visszafeedback/full_commentlist/1#c320151
Válasz erre: Visszafeedback
2007-03-31T18:42:20+02:00
2007-03-31T18:42:20+02:00
kitsilatzi
http://blog.hu/user/8198
Én sem szoktam mindent kommentálni, sőt, van egy csomó komment , amit nem lehet kommentálni, azt meg minek írjam be hogy köszi, vagy ilyesmi.Akinek nagyon kell, hogy válaszoljak az szóljon be, és megkapja :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/28/irgum_burgum/full_commentlist/1#c315968
Válasz erre: Irgum-burgum
2007-03-28T21:28:44+02:00
2007-03-28T21:28:44+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Nyilván nem, de valamiért csak megérte nekik ezt a jól körülhatárolható csoportot választani. Még azt sem mondhatom hogy hirdetési szempontból kedvezőek, hiszen közszolgálati adóként eleve kevesebb reklámot sugároznak. Véleményem szerint ha ezt a célcsoportot fixen tartani akarják, akkor kicsit túl exkluzív lesz az adó. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/28/irgum_burgum/full_commentlist/1#c315341
Válasz erre: Irgum-burgum
2007-03-28T15:47:10+02:00
2007-03-28T15:47:10+02:00
tomek
kérdezem én,a vásárlóerő szerint a társadalom felső 20%-ába tartozó, magasan kvalifikált, fontosabb üzleti döntéseket hozó emberek (vállalatvezetők) mindegyike ezt a zenét szereti-e?<br />
vajon van e 2millió magasan kvalifikált, rendkívűl fontos döntéshozó az országban?<br />
szerintem max 20ezer ilyen lehet...<br />
ezeknek szól a rádió???<br />
ha megél ebből akkor hajrá!!<br />
<br />
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/27/hosszu/full_commentlist/1#c313653
Válasz erre: Hosszú...
2007-03-27T19:50:03+02:00
2007-03-27T19:50:03+02:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Lehet hogy régi, de én csak nemrég találtam rá. :) És örültem neki nagyon, gondoltam megírom. Lehet, lehet, de a négy betűszám kombinációja mégiscsak 4^. Akkor maradjunk simán a linkelésnél, ok? :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/27/hosszu/full_commentlist/1#c313473
Válasz erre: Hosszú...
2007-03-27T17:46:46+02:00
2007-03-27T17:46:46+02:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Elég régi már ez a href.hu, bár tényleg hasznos tud lenni. Meg azért sajnos az a könnyen megjegyezhetőség sem az igazi, azt a négy betűt/számot is rendesen össze lehet keverni :(. Talán ha vmilyen értelmes szót adna, bár tudom, hogy azt nem igen lehet. De linkeléshez tényleg ideális.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/24/vigyazz_a_szadra/full_commentlist/1#c310837
Válasz erre: Vigyázz a szádra!
2007-03-26T14:35:49+02:00
2007-03-26T14:35:49+02:00
sorin
Vagy ültetőujja...Nem is kell kicsillagozni. Annak idején, amikor megjelent először a plénum előtt káromkodás, majd annak kisípolása, akkor is nagyon bosszús voltam, mert jól tudtam, hogy kb. mit mond az ember, viszont az állandó nínózás is volt olyan idegessítő, mint a fröcsögős nyelvezet. Ami ebben azt igazi gáz: felvert ingerküszöbű polgártársaink egyre inkább csak a harsány fröcsögésből értenek és keverik a túlméretezett ábrázatot a lazasággal. Ha egy természetes, nem fülbántó mondatot lehetne hallani mondjuk szex vonatkozásban...akkor pl. nem lenne az a hsztérikus közhangulat, ami.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/24/vigyazz_a_szadra/full_commentlist/1#c308952
Válasz erre: Vigyázz a szádra!
2007-03-25T01:28:46+01:00
2007-03-25T01:28:46+01:00
joco
http://blog.hu/user/6
Az olvasószerkesztő felemelt mutatóujja: <a href="http://index.hu/velemeny/imho/semmi/">index.hu/velemeny/imho/semmi/</a>
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/23/tika_tika/full_commentlist/1#c308799
Válasz erre: Tika-tika
2007-03-24T21:55:29+01:00
2007-03-24T21:55:29+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
>Surfin:<br />
Pontosan hogy ők számítanak tipikusnak, mégpedig azzal hogy éppen Te próbálod őket megtanítani erre a szabályra. Én is ugyanígy tanítgatom apámat, hasonló sikerrel. :) De ha szépen "beleszocializálódnak" a böngészőfelületbe, ők is meg fogják tanulni a dupla kattintás feleslegességét. És akkor már ők sem fognak duplán kattintani, még akkor sem ha kelleni fog.<br />
Másik eset hogy mindvégig duplán fogank kattintgatni, ekkor azonban az egykattintásos lehetőségek fognak számukra elveszni, hiszen a duplaklikk más fog jelenteni.<br />
Azt sem szabad elfelejteni, hogy sok ember inkább egérrel kijelöl+enter kombót használ az oprendszerben is. Mind-mind más kategória, egyiküknek sem túl hasznos a kötelező duplaklikk.. De ezt szokás szerint senki nem veszi figyelembe. :/<br />
<br />
>Asszem:<br />
Az új tabos megoldás nem rossz, csak egyrészt az emberek többéége még tab-talan IE-t használ, másrészt ha vannak tabok, akkor sem biztos hogy jól tudják őket kezelni. :) Viszont az ötlet tetszik, elteszem későbbre. ;)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/23/tika_tika/full_commentlist/1#c308032
Válasz erre: Tika-tika
2007-03-24T13:39:58+01:00
2007-03-24T13:39:58+01:00
Asszem
http://blog.hu/user/249
Pedig visszatérhetne a netre is, van, amikor kifejezetten idegesítő, ha egy link megnyílik. Vagy lehetne az, hogy duplaklikkre új tabban nyílik meg, és akkor nem kell a görgővel szenvedni.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/23/tika_tika/full_commentlist/1#c307031
Válasz erre: Tika-tika
2007-03-23T19:15:57+01:00
2007-03-23T19:15:57+01:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
"Ezek után úgymond a tipikus webhasználó (jobb esetben) reflexszerűen nem kattint duplán ha böngészőfelületet lát maga előtt."<br />
Ezek szerint anyám meg a húgom nem számít tipikusnak. Mióta próbálom már beléjük beszélni, hogy NE!, de semmi haszna :(. A baj az, hogy általában úgy is simán működik.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/18/sponzoralt_telitalalat/full_commentlist/1#c296907
Válasz erre: Sponzorált telitalálat
2007-03-19T20:06:14+01:00
2007-03-19T20:06:14+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Akkor csődbe is mennének gyorsan. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/19/beszelt_nyelvek_angol_francia_c/full_commentlist/1#c296882
Válasz erre: Beszélt nyelvek: angol, francia, C++
2007-03-19T19:48:08+01:00
2007-03-19T19:48:08+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Szerencsére én előbb olvastam róla mint ahogy láttam. :) Ezért vadásztam rá nagy svunggal. ^_^
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/19/beszelt_nyelvek_angol_francia_c/full_commentlist/1#c296795
Válasz erre: Beszélt nyelvek: angol, francia, C++
2007-03-19T18:51:29+01:00
2007-03-19T18:51:29+01:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Én ezt először asszem az Arany János utcai metrómegállóban láttam a metróról, de csak egy pillanatra, mivel csak elhaladt a szerelvány előtte, és nem ott állt meg. Miután felfogtam, hogy mintha egy programkód részletet láttam volna, eléggé kétségbe estem, hogy megártott a sok programozás, hogy már mindenhol ilyeneket látok :D. (Aztán szerencsére kiderült, hogy nem képzeltem, hanem tényleg van ilyen.)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/18/sponzoralt_telitalalat/full_commentlist/1#c295011
Válasz erre: Sponzorált telitalálat
2007-03-18T20:33:48+01:00
2007-03-18T20:33:48+01:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
A Google simán visszavághatna nekik. Fizessenek ők is (de rendes pénzben) azoknak, akik az ő keresőjüket, meg Gmailt használnak :D
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/17/celebblog20_az_uj_nemzedek/full_commentlist/1#c294749
Válasz erre: Celebblog 2.0 - Az új nemzedék
2007-03-18T16:23:15+01:00
2007-03-18T16:23:15+01:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
Én is csak azért tudom, mert ott van (volt) néhány, amibe bele-bele olvastam. Bár azok is mostanra eléggé meghaltak :(
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/17/celebblog20_az_uj_nemzedek/full_commentlist/1#c294729
Válasz erre: Celebblog 2.0 - Az új nemzedék
2007-03-18T16:00:45+01:00
2007-03-18T16:00:45+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Neem, valahogy ráakadtam B. blogjára, de már lövésem sincs hol. Egyébként szerintem ha rendszeres Storyonline olvasó lennék sem találtam volna meg könnyen. :)<br />
<br />
No látod, felületesség a bloggernél nem bűn, de én azért szégyellem magam rendesen hogy nem néztem külön utána... Köszönöm a figyelmeztetést (ott meg Pákó van szponzorált helyen, nincs túl nagy különbség:)), a postot nem módosítom, de akkor itt kommentben: úgy tűnik a blogdreams.net volt először, az érintettektől elnézést kérek!!!! :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/17/celebblog20_az_uj_nemzedek/full_commentlist/1#c294642
Válasz erre: Celebblog 2.0 - Az új nemzedék
2007-03-18T14:06:51+01:00
2007-03-18T14:06:51+01:00
Surfin
http://blog.hu/user/14629
És erre hogy találtál rá? Csaknem rendszeres storyonline olvasó vagy? :P<br />
Egyébként ez a sztárblogolósdi tényleg nem újdonság, talán blogdreamsen volt ilyen először.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/16/boncoljunk_enblogot/full_commentlist/1#c293782
Válasz erre: Boncoljunk énblogot
2007-03-17T16:33:46+01:00
2007-03-17T16:33:46+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Pontosan, de természetesen nem minden gondolatblog irányadó. Egyébként Bakura még blogol?
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/16/boncoljunk_enblogot/full_commentlist/1#c293304
Válasz erre: Boncoljunk énblogot
2007-03-16T23:23:17+01:00
2007-03-16T23:23:17+01:00
Pairg
Gondolatblogok, mint a blogszféra irányadói, fontos személyei: Tóth W.A., Bakura
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/11/az_alkoto_kozepszer/full_commentlist/1#c285304
Válasz erre: Az alkotó középszer
2007-03-12T22:05:57+01:00
2007-03-12T22:05:57+01:00
user
http://blog.hu/user/11683
inkább segíts tovább kicsit abban, amit nálam már elkezdtél leírni. ez a !M gomb rohadtul nem világos :P
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/11/az_alkoto_kozepszer/full_commentlist/1#c285269
Válasz erre: Az alkotó középszer
2007-03-12T21:54:02+01:00
2007-03-12T21:54:02+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi szépen, már nagyon ki akart bukni belőlem. :) Egyébként olvastam a te rant-odat is, de érdekes hogy egyszerre jött ki. ^_^ <br />
<br />
Egyébként egyetértek veled; csak elegem van hogy végülis pont ez a lényeg sikkad el. Na mind1, változni ettől a posttól nem fog semmi, de legalább megpróbáltam. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/11/az_alkoto_kozepszer/full_commentlist/1#c284886
Válasz erre: Az alkotó középszer
2007-03-12T19:33:26+01:00
2007-03-12T19:33:26+01:00
user
http://blog.hu/user/11683
Huhh, szép beszéd volt! Egy részére reagálnék:<br />
<br />
"felhasználót aki eredetileg azért lépett a netre hogy szórakozzon, hogy információt keressen, hogy kommunikáljon"<br />
<br />
Szerintem arról szól a web2, hogy ezeket magasabb szinten, egyszerűbben, és együtt/egymástól/egymással tudják megcsinálni.<br />
<br />
Amúgy grat, tényleg faja poszt.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/04/felhasznalobarat_demokracia/full_commentlist/1#c282610
Válasz erre: Felhasználóbarát demokrácia
2007-03-11T13:09:42+01:00
2007-03-11T13:09:42+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Szavazás eredményét megtekintettem és egy túróst nektek. :P
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/04/par_gyakorlati_kerdes_a_blogokrol/full_commentlist/1#c281340
Válasz erre: Pár gyakorlati kérdés a blogokról
2007-03-10T13:02:50+01:00
2007-03-10T13:02:50+01:00
user
http://blog.hu/user/11683
Hmm...ezt a lead témát én magamra vettem, és jogosnak is látom a kritikát a saját blogom kapcsán. Megpróbálom kijavítani. Ha elakadok sikítok :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/25/keresesi_problema_quest/full_commentlist/1#c280488
Válasz erre: Keresési probléma - Quest
2007-03-09T21:05:08+01:00
2007-03-09T21:05:08+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Köszi a tippet, de nem Sierra játék, azokat ismerem mind. :)<br />
<br />
Egyébként találtam magamnak egy kis fogódzót, de nemigen tudtam azon továbbmenni; ugyanis kiderült hogy a demo amivel még 95-ben játszottam és most megtaláltam CD-n csupán egy tech-demo. :P Úgyogy végülis az egész keresés tárgytalan...
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/25/keresesi_problema_quest/full_commentlist/1#c279123
Válasz erre: Keresési probléma - Quest
2007-03-09T10:57:16+01:00
2007-03-09T10:57:16+01:00
sztahanov
http://blog.hu/user/4
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Sierra_Entertainment">en.wikipedia.org/wiki/Sierra_Entertainment</a><br />
<br />
én a helyedben ezekre gondolnék :-)<br />
<br />
king's quest, space quest és a többiek.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/05/vissza_hova/full_commentlist/1#c277998
Válasz erre: Vissza? Hova?
2007-03-08T16:29:39+01:00
2007-03-08T16:29:39+01:00
user
http://blog.hu/user/11683
Nos örülök, hogy segítek a témaválasztásban :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/25/szupercukisag_level_1_human/full_commentlist/1#c277369
Válasz erre: Szupercukiság - Level 1 Human
2007-03-08T13:42:26+01:00
2007-03-08T13:42:26+01:00
Litkei Béla
Nekem meg egy ilyen poló kéne!
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/05/vissza_hova/full_commentlist/1#c276012
Válasz erre: Vissza? Hova?
2007-03-07T19:50:25+01:00
2007-03-07T19:50:25+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Szerintem az elgondolkodás most nekem szólt, de semmi gáz. :) Megosztom veled azt a kicsit is amim van. ;)<br />
<br />
Először is: sajnos nem vagyok prog-matos és/vagy webdesigner, úgyhogy sajnos lövésem sincs konkrétan hogyan lehet a flash-be az anchort beletenni (HTML-nél már csináltam), úgyhogy úgy vettem hogy a válaszoddal a kérdés meg van oldva, köszi fotofabrik. :)<br />
<br />
A fiatalabb generációs kérdés jogos - azért írtam az elején a felhasználói szocializáció kérdését, de nem fejtettem ki bővebben; pont azért, mert azokra akartam koncentrálni akik számára ez még nem mindennapos. A fiatalabbak internethasználata megint egy másik post lesz. (Te egész hétre ellátsz témával, tudod -e User. :))<br />
<br />
A reflexet értem, arra kell viszont a figyelemfelkelő inbuilt-navigáció, hogy ezt jól kicselezzük. :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/05/vissza_hova/full_commentlist/1#c275947
Válasz erre: Vissza? Hova?
2007-03-07T19:20:55+01:00
2007-03-07T19:20:55+01:00
fotofabrik
öö a spanyolviaszt nem én találtam fel, így gondolkodnom sem kellett rajta. valahol találtam még régen, amikor hasonló problémára kerestem megoldást.<br />
<br />
a fiatalabb generációkat és a reflex-szerű kérdést nem értem :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/05/vissza_hova/full_commentlist/1#c274994
Válasz erre: Vissza? Hova?
2007-03-07T09:49:33+01:00
2007-03-07T09:49:33+01:00
user
http://blog.hu/user/11683
Látom tényleg elgondolkodtál a dolgon :). Amit még hozzátennék, hogy jó esetben 100%-ban flash oldalak főleg a fiatalabb generációnak készülnek, akik talán észlelik a különbségeket. Egyébként pedig az, hogy nem mindig egyértelmű a navigáció az oldalakon csak a probléma egyik fele. A másik az, hogy a Vissza gomb használata sokkal inkább reflex-szerű, mint tudatos.
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/28/irgum_burgum/full_commentlist/1#c274947
Válasz erre: Irgum-burgum
2007-03-07T09:19:53+01:00
2007-03-07T09:19:53+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Akkor most érezzem magam mellőzve? :P<br />
<br />
Rendben, bevallom nem értek a társadalom felső 20%-ába tartozó, magasan kvalifikált, fontosabb üzleti döntéseket hozó emberek lelkivilágához, nem vagyok piackutató vagy reklámmenedzser. Azt a véleményemet viszont változatlanul fenntartom hogy a kampány egyes elemei bizony komolyan átgondolásra szorulnak; indoklás fentebb.<br />
<br />
Abból pedig egy lépést sem engedek hogy számomra a szpotok rendkívül irritálóak (bár ma hallottam egy aránylag normálisabbat). Lehet hogy nem én vagyok a célcsoport, de úgy vélem bírok olyan mértékű szépérzékkel és igényességgel mint a fent említett úriemberek és hölgyek. Ebből következtettem arra hogy ez talán mégsem fog működni.<br />
<br />
Persze ha bárkire illik a fenti leírás és Jazzy-t hallgat, örömmel hallgatom meg az állspontját. :)<br />
<br />
(A duplum kommentet töröltem, remélem nem baj.)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/02/28/irgum_burgum/full_commentlist/1#c274623
Válasz erre: Irgum-burgum
2007-03-06T22:08:35+01:00
2007-03-06T22:08:35+01:00
noname
bármennyire is fura, de nem te vagy a jazzy rádió célcsoportja, hanem vásárlóerő szerint a társadalom felső 20%-ába tartozó, magasan kvalifikált, fontosabb üzleti döntéseket hozó emberek (vállalatvezetők).<br />
<br />
nekik pedig tökéletesen eltalált ez a kampány, és hidd el, hogy pontosan tudják ennek a megrendelői, hogy mit akarnak mondani és kinek :)
https://halozatkereso.blog.hu/2007/03/04/felhasznalobarat_demokracia/full_commentlist/1#c274395
Válasz erre: Felhasználóbarát demokrácia
2007-03-06T19:59:08+01:00
2007-03-06T19:59:08+01:00
Proxy
http://blog.hu/user/15370
Kívánságod narancs! :) De aztán szavazzatok ám!!