Sosem árt egy barokkos túlzással nyitni - később lehet jól hivatkozni rá. Szóval a design új, a nekibuzdulás úgyszintén, a tartalmat meg majd igyekszem gyakrabban frissíteni. :)

Nem akarom túlragozni a dolgot, gondolom sokatok nem érti majd mi került ezen a - nem olyan bonyolult, nem olyan dizájnos - sablonon két hetembe: lassú vagyok, beismerem, meg aztán a tesztidőszak meg, tudjátok, a szokásos. Sajnos mindezek ellenére be kell valljam: a sablon még mindig nem hibamentes - kizárólag Internet Exploreren. Bár a ledurvább hibákat úgy-ahogy sikerült kijavítanom, de még mindig van jópár olyan kód-sor, aminek fixálása már meghaladja a képességeimet. Ettől függetlenül úgy éreztem hogy más lassan az őrület határát súrolja hogy két hét alatt sem sikerült semmi használhatót összedobni, minek következtében ma, 20 órakor útnak indítom a (vizuálisan) megújult Hálózat-keresőt - nézzétek el nekem azt a csöpp 2.0-át. :)

Tisztában vagyok a tovább>> linkes urgálással, ezenkívül rájöttem hogy a listás bug a mostani sablonban is él - ezekkel egyenlőre nem tudok mit tenni; ha még találtok problémát, ne habozzatok jelenteni. (lehetőség szerint böngésző verziószám+felbontás feltüntetésével) Az hogy ráhúztam az új sablont a blogra, nem azt jelenti hogy mostantól nem igyekszem kijavítani a hibáit, csupán nem fogok annyira inenzíven ráfeküdni. (Prioritást kap a postolás, örültök? :))

Továbbá úgy döntöttem publikussá teszem az emailemet, arra az esetre ha netalántán valaki exkluzíve nekem akarna írni, továbbá ide lehet küldeni a bugreportokat, ötletet, kérdést, karácsonyi jókívánságokat meg amit még szeretnétek. Egyenlőre még lövésem sincs hova rakjam az e-mail gombot, de addig is elégedjetek meg egy szimpla linkkel.

A felcéces flash-t egyenlőre jegeltem dacára a pozitív visszajelzéseknek (7:4 ide), de úgy gondoltam ez már tényleg sok lenne egy falatnak, úgyhogy szokjátok egyenlőre azt ami van, a többi jön majd később. :)

Ennyit a blogról - egyébként sem szándékoztam erről hosszas litániákban értekezni, a következő posttól pedig újra a megszokott műsorrend vár Rátok, remélhetőleg értékelhető minőséggel és elfogadható frissítési időközökkel. :)
Addig is maradok tisztelettel,

Proxy

A bejegyzés trackback címe:

https://halozatkereso.blog.hu/api/trackback/id/tr2658887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.04.16. 19:49:36

Hiba 1.0: kommenteknél a szövegdobozok vhogy nagyon össze vannak csúszva (pedig esküszöm nem ie :) ), bár most, hogy bejelentkeztem, elmúlt.

Egyébként egészen tetszik :).

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.16. 19:54:23

Hümm-hümm. Mármint hogy az a rész, ahol a kommentszövegek vannak? (Vagy a kommentmezőíróeszköz körül van a bibi?) Utánanézek.

Köszi. :)

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.16. 19:56:56

Jézusszentistenuramatyámsegíts! Szóval.. igen. :P Majd... valami. Addig is lehetőség szerint kommenteljetek bejelentkezve, ha egy mód van rá!!

user · http://user.blog.hu 2007.04.17. 09:16:29

Grat a design-hoz. Szerintem jól sikerült. A kommenteléssel sincs semmi gondom így gépelés közben.
grat!

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.17. 10:06:35

Köszönöm.
Muszáj volt azoban visszaállítanom a kommentmezőt sajnos az eredeti állpotába - ami nem megy, nem megy. Még így sem tökéletes, de majd még dolgozok rajta. A lényeg hogy Ti tudjátok használni.

2007.04.15. 20:00

Címkék: proxyságok


2008/01/06 - Nos, a Hálózat-kereső jelenleg hibernálódott, akut időhiányomból kifolyólag. Majd ha már úgy érzem hogy tudok rá elég figyelmet áldozni, kinyitok újra. - Proxy

Hálózati mag

Felhasználócentrikus internetblog és médiakritika - Proxy - vagyis én - újabb kísérlete arra hogy véleménye meghallgatásra kerüljön. Júzerbarát oldalak, gadgetek és szolgáltatások kritikája és ajánlója, internetelmélet és multiplayer játékok, social networking és web2.0; meg még ami éppen eszembe jut.

Utolsó kommentek

  • KANGYÍK: fizetős ezazoldal? (2008.11.30. 21:47) Összevont rendszerek
  • Kornel: Nem tudok a geprol zenet berakni a programba.Jo lenne ha segitenel. (2007.12.13. 00:22) Megvagy!
  • Norbi: Hello. Engem az érdekele,hogy ezek a progik automatán kiértékelik ki énekelt a legjobban,vagy azt... (2007.09.16. 12:09) Karaoke otthon
  • Zabkezelő: Ezen teljesen természetes, ők is pontosan tudják, hogy igénytelen a kinézete, sőt. Ezzel pont arr... (2007.07.24. 22:48) Dobozolás
  • Proxy: Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a m... (2007.06.29. 21:15) Filler
  • Utolsó 20

Get FireFox

Get FireFox
süti beállítások módosítása