Érdekes megfigyelni hogy a Blog.hu szerverein mennyire alulreprezentáltak a valódi énblogok. És itt most kifejezetten a picsogós (elnézést) "leírom a napomat" típusú blogok hiányát nézem. Vagy vannak, csak nem lehet őket látni?
Úgy egy hónapja olvastam egy összehasonlítást a Blog.hu, a Blogter és a Freeblog által hostolt blogok számairól, és a Blog.hu-n nagyságrendileg kevesebb blog volt még. (Akkor) Namármost ha a szolgáltatók címlapjából indulunk ki, akkor pl a blog.hu-n szinte nincs kinnt ajánlott énblog. Ami van, az sem a tipikus tiniblog, hanem inkább tematikus, konkrét események köré épülő vagy ilyesmi. Összességében elmondható, hogy a blog.hu-n az általam eddig megtekintett blogok sokkal komolyabbak mint máshol a nagytöbbség. Sőt, itt még keresés közben sem igazán találtam ilyeneket.
Ezzel szemben a freeblog és a blogter nagyrészt az ilyen blogokat emeli ki. (és ezek még mindig csak a nagyobb szolgáltatók) Lehet valami konkrét oka hogy ide nem jönnek a túlságosan "casual" bloggerek? Ennek a helynek is van egy olyasfajta bizonyos fokú exluzivitása mint pl a buzz.hu-nak? Mert én eddig semmi ilyet nem vettem észre. Fontos: Nem mintha hiányoznának, csak feltűnt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://halozatkereso.blog.hu/api/trackback/id/tr3239128

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: gainesville lawn maintenance 2018.03.02. 23:09:38

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.02.23. 16:47:02

Én így arányilag nem szoktam vizsgálni, de találtam már itt blog.hu-n is énblogokat, mondjuk tényleg nem túl sokat. Azzal viszont lehet, hogy összefügg, hogy a statisztika szerint több firefoxos van mint ie-s :)

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.27. 20:01:05

Az tényleg érdekes hogy a látogatóim többsége FF-es. Milyen érdekes, csak nem összefüggésre bukkantunk? :)

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.02.28. 12:59:14

Sztem kezdjünk statisztikákat vizsgálgatni, és összeesküvéselméleteket gyártani :). Egyébként sajnos nem egy túl bonyolult dolog :(

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.28. 20:03:29

A statisztika vizsgálás vagy az összeesküvéselméletgyártás? :) Vagy a Firefox használat vagy az énblogírás? ;)

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.02.28. 20:09:21

Én spec. arra értettem, hogy rájönni az összefüggésre az énblog és az ie között. Ezért egy összeesküvéselméletet is egyszerűen össze lehet dobni (bár ha igazán ütőset akarunk, akkor az tényleg bonyolult ebből :) ).

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.28. 20:38:21

Értem én. :) Aki nem firefoxot használ, az nem blogol a blog.hu-n mert a blog.hu magasabb színvonalú szolgáltatás mint a többi és a firefox is magasabb színvonalú mint a többi, és mert a blog.hu-t az idegenek üzemeltetik és kiszűrik a számukra unalmas blogokat, csak a legjobbak maradhatnak. Ugye? :DDD

2007.02.22. 14:51

Címkék: blog blogger közösség


2008/01/06 - Nos, a Hálózat-kereső jelenleg hibernálódott, akut időhiányomból kifolyólag. Majd ha már úgy érzem hogy tudok rá elég figyelmet áldozni, kinyitok újra. - Proxy

Hálózati mag

Felhasználócentrikus internetblog és médiakritika - Proxy - vagyis én - újabb kísérlete arra hogy véleménye meghallgatásra kerüljön. Júzerbarát oldalak, gadgetek és szolgáltatások kritikája és ajánlója, internetelmélet és multiplayer játékok, social networking és web2.0; meg még ami éppen eszembe jut.

Utolsó kommentek

  • KANGYÍK: fizetős ezazoldal? (2008.11.30. 21:47) Összevont rendszerek
  • Kornel: Nem tudok a geprol zenet berakni a programba.Jo lenne ha segitenel. (2007.12.13. 00:22) Megvagy!
  • Norbi: Hello. Engem az érdekele,hogy ezek a progik automatán kiértékelik ki énekelt a legjobban,vagy azt... (2007.09.16. 12:09) Karaoke otthon
  • Zabkezelő: Ezen teljesen természetes, ők is pontosan tudják, hogy igénytelen a kinézete, sőt. Ezzel pont arr... (2007.07.24. 22:48) Dobozolás
  • Proxy: Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a m... (2007.06.29. 21:15) Filler
  • Utolsó 20

Get FireFox

Get FireFox
süti beállítások módosítása