Most csak egy gyors gondolat, mert nagyon el vagyok havazva: Arról már beszéltem, nem is egyszer, hogy a blogon milyen fontos a feedback; sőt már arról is ejtettem egy szót hogy miért van az, hogy egyes bloggerek nem reagálnak a kapott kommentekre. Szerintem ez azért egy meglehetősen problémás kérdés. Lehet persze egy bloggernek alapelve hogy nem válaszol, de akkor minek ír blogot?
HA nem célja a közösségépítés - márpedig a legtöbb blog igencsak erre "épít" - akkor kapcsolja ki, vagy mittudomén. Ne adja a látogatóinak az interaktivitás hamis látszatát; nem muszáj ám minden egyes kommentre szolgaian válaszoni, mint ahogy én sem teszem mindig. De igenis legyen meg az az érzés, hogy figyelnek rám.
Engem személy szerint igencsak irritál, ha egy blogközösségben nem tekintenek egyenrangú félnek. Ilyenkor az egész kommentelősdinek egy ilyen "szélbe kiabálás" feelingje lesz, kiváltképp ha közvetlenül a blog gazdájának címeztem a mondanivalómat. Kiváltképp ha a kommentelők közül mindenki neki címezi. És a másik oldalon csak tompa, mélyfekete csönd.

Kapcsolódó anyagok:
  • Pár gyakorlati kérdés a blogokról
  • Privát (blogo)szféra
  • A bejegyzés trackback címe:

    https://halozatkereso.blog.hu/api/trackback/id/tr2152304

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2007.03.31. 18:42:20

    Én sem szoktam mindent kommentálni, sőt, van egy csomó komment , amit nem lehet kommentálni, azt meg minek írjam be hogy köszi, vagy ilyesmi.Akinek nagyon kell, hogy válaszoljak az szóljon be, és megkapja :)

    Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.01. 21:03:16

    Köszi, örülök hogy nem csak én vagyok ezzel így. :)

    2007.03.29. 14:56

    Címkék: blogger közösség kommentek feedback


    2008/01/06 - Nos, a Hálózat-kereső jelenleg hibernálódott, akut időhiányomból kifolyólag. Majd ha már úgy érzem hogy tudok rá elég figyelmet áldozni, kinyitok újra. - Proxy

    Hálózati mag

    Felhasználócentrikus internetblog és médiakritika - Proxy - vagyis én - újabb kísérlete arra hogy véleménye meghallgatásra kerüljön. Júzerbarát oldalak, gadgetek és szolgáltatások kritikája és ajánlója, internetelmélet és multiplayer játékok, social networking és web2.0; meg még ami éppen eszembe jut.

    Utolsó kommentek

    • KANGYÍK: fizetős ezazoldal? (2008.11.30. 21:47) Összevont rendszerek
    • Kornel: Nem tudok a geprol zenet berakni a programba.Jo lenne ha segitenel. (2007.12.13. 00:22) Megvagy!
    • Norbi: Hello. Engem az érdekele,hogy ezek a progik automatán kiértékelik ki énekelt a legjobban,vagy azt... (2007.09.16. 12:09) Karaoke otthon
    • Zabkezelő: Ezen teljesen természetes, ők is pontosan tudják, hogy igénytelen a kinézete, sőt. Ezzel pont arr... (2007.07.24. 22:48) Dobozolás
    • Proxy: Semmi probléma, a bejegyzésnek semmi köze nincs a bloghoz, úgyhogy csak nyugodtan. :) Köszönöm a m... (2007.06.29. 21:15) Filler
    • Utolsó 20

    Get FireFox

    Get FireFox
    süti beállítások módosítása